A NÉPFŐISKOLA TERVEZETT SOROZATAI, PROGRAMJAI A 2012/2013-as TANÉVBEN ( az első előadások témája, időpontja)

 

 

 

A NÉPFŐISKOLA TERVEZETT SOROZATAI,

PROGRAMJAI A 2012/2013-as TANÉVBEN

( az első előadások témája, időpontja)

 

  1. NYELVTANFOLYAMOK (angol, német) – érdeklődés szerint, indulás szeptember közepétől.
  2. ALAPFOKÚ SZÁMÍTÓGÉP-KEZELŐ tanfolyam – jelentkezéstől függően, október 3-án (szerdán)
  3. KULTURÁLIS ÖRÖKSÉG NAPJA – Kapucinus rendház és emlékek bemutatása – szeptember 15-én (szombaton) 15 órakor
  4. EGÉSZSÉGÜNKÉRT sorozat – Az egészséges táplálkozás ABC-je 1. – Mi történik emésztéskor – szeptember 19-én (szerdán) 17 órakor – Művelődési Ház
  5. TÖRTÉNELMI sorozat – Magyarok kisebbségben a XX. században – A magyarság történelmi sorsfordulói és a kisebbségi kérdés – szeptember 24-én (hétfőn) 17 óra – Jávorka S. Szakközépiskola
  6. LENGYEL-MAGYAR KÉT JÓBARÁT… sorozat – 1848, a magyar szabadságharc és Bem tábornok szerepe – szeptember 25-én (kedden) 17 óra – Polgármesteri Hivatal (a Tatai Lengyel Kisebbségi Önkormányzattal közös program)
  7. VALLÁSTÖRTÉNETI sorozat – A szerzetesség kialakulása, vallástörténeti bevezető – október 4-én (csütörtök) 17 óra – Református gimnázium
  8. MINEK A HÁZASSÁG? – A kérdésre választ október 12-én (pénteken) 16 órakor, és még két alkalommal, a résztvevőkkel közösen keresi Döbrentey Ildikó és Levente Péter
  9. REVICZKY ISTVÁN EMLÉKKONFERENCIA november 16-án (pénteken) 9 óra, születésének 125. és halálának 50. évfordulója alkalmából